هویت خود را به عنوان یک بازاریاب بی قرار داشته باشید
اگر هنوز این مقاله را می خوانید ، تصور اینکه در یکی از دو اردوگاه قرار گرفته اید منطقی است: شما خود را در نمایه ما از بازاریاب بی قرار می شناسید ، یا تصویری از مکانی که می خواهید حرفه خود را انتخاب کنید مشاهده می کنید.
برای اینکه تأثیر خود را به عنوان یک بازاریاب بی قرار بیشتر کنید ، کنجکاوی طبیعی خود را بپذیرید و با پرسیدن سوال راحت باشید. اما نه فقط هرگونه سال - سوالات خوبی بپرسید که درها را باز می کند ، تفکر مشترک را به چالش می کشد و فرصت ها را نشان می دهد. ما متوجه می شویم که بازاریابان ناآرام تمایل دارند ، آگاهانه یا نه ، چارچوب سه س coالی را که توسط وارن برگر ، متخصص نوآوری ابداع شده ، دنبال کنند:
چرا - بپرسید که چرا به دنبال درک هستید. چرا کارها به روش خاصی انجام می شود؟ به نوآوری و نبوغی که پیش از شما بوده احترام بگذارید و به دنبال پیشرفت آن باشید.
اگر - برای به چالش کشیدن تفکر مشترک ، سعی کنید در کنار هم قرار بگیرید. “چه می شود اگر ما بتوانیم [محصول خود را] با [ایده صدایی دیوانه وار] ارائه دهیم؟” کسپر سنت فروش تشک را قبول کرد وقتی آنها پرسیدند “چه می شود اگر ما می توانیم از طریق سفارش آنلاین تشک های ارزان قیمت ارائه دهیم؟” استفاده از what if برای بررسی موقعیت های مجاور و یافتن راهی برای ساختن این کار چیزی است که یک بازاریاب بی قرار را عالی می کند.
چگونه - بازاریابان ناآرام در استراتژی های کلان و تاکتیک های خرد فکر می کنند ، و آنها از این قدرت برای اندازه گیری پتانسیل تأثیرگذاری خود استفاده می کنند. این توانایی اجرا بازاریاب با ایده های عالی را از فردی که صنعت آنها را به چالش می کشد جدا می کند.
www.shafaf.ir/fa/news/514128/شرکت-تبلیغاتی-طلوع-فیلم
به اطراف خود نگاه کنید ، و این سوالات را در پس توسعه چندین شرکت میلیارد دلاری مشاهده خواهید کرد که نحوه مشاهده دنیا را تغییر داده اند. به عنوان مثال AirBnB را در نظر بگیرید.
چرا وقتی فقط می توانیم روی نیمکت گشت و گذار کنیم هزینه اتاق های هتل را پرداخت کنیم؟
اگر سکویی ایجاد کنیم که به مردم نشان می دهد کجای کاناپه روی نیمکت بنشینند چه می کنیم؟
چگونه می توانیم این مقیاس را ارائه دهیم و هم برای میزبان و هم برای مهمان ارزشمند شود؟
اکنون به این فکر کنید - اگر این اخلالگران هنوز وجود نداشتند ، برای دریافت این سوالات چقدر می پرداختید؟ با نبوغ مناسب می توانست شما را به ایده ای میلیاردی برساند.