وبلاگ محسن ایزی

  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

نویسندگی برای آژانس های تبلیغاتی

24 شهریور 1399 توسط hossein noori

 منابع کار را در کجا می‌‌توان یافت؟
هر روز صدها پیشنهاد شغلی در بخش نیازمندی‌های جراید تبلیغاتی به چاپ می‌رسد دو منبع عالی برای جویندگان کار بخش نیازمندی‌های مجله ادویک و عصر تبلیغات هستند (داشتن فهرستی از مجله‌های تبلیغاتی و تهیه بعضی از آن‌ها برای آگاهی جویندگان کار و اطلاعات به‌روز بسیار مفید است.) یک منبع دیگر برای جویندگان کار نیازمندی‌های روزنامه محلی شماست برای مثال بخش نیازمندی‌های نیویورک‌تایمز یک شنبه فهرست ده‌‌ها آژانس افتتاح‌شده در منطقه نیویورک نیوجرسی را ارائه می‌دهد جستجوی کار از طریق نیازمندی‌ها نقطه آغاز مناسبی است.

زیرا زمانی که به سراغ یکی از این آگهی‌ها می‌روید اطمینان دارید که یک جای خالی در آن‌جا موجود است معمولاً جویندگان کاری که نیازمندی‌ها را مطالعه می‌کنند با وسواس فراوان از خود می‌پرسند که «آیا شرایط لازم را دارند»، آیا «آژانس درباره شرایط استخدامی خود سخت‌گیر است»، «آیا شمارا با وجود داشتن شرایط لازم خواهند پذیرفت»؟ پاسخ جایی در لابه‌لای دوقطبی اغراق‌آمیز قرار دارد از سوی آژانس درخواهد یافت که فرد مطلوب کمیاب و نادر است و با داوطلبانی که حتی فاقد شرایط لازم هستند مصاحبه خواهد کرد از سویی دیگر یک آژانس معتبر که در جستجوی سرپرست هنری کامل است هرگز با استخدام یک دانش‌آموخته جدید کالج موقعیت خود را به خطر نخواهد انداخت در زیر به آگهی‌هایی که به‌تازگی در بخش نیازمندی‌ها به چاپ رسیده به همراه ارزیابی من از آنچه آژانس تبلیغاتی در جستجویش می باشد درج شده است: (مصاحبه موفق، برای استخدام یک نویسنده )

 

 

بهترین متون آگهی‌های خود را فقط در یک آژانس تبلیغاتی می‌توانید استفاده کنید
آن‌ها را برای ما بفرستید «هم‌اکنون ما در جستجوی نویسندگان و سرپرستان هنری برتر هستیم درباره افراد تازه‌کار مایلیم که نمونه کارشان را ببینیم اگر این نمونه همان می باشد که ما در جستجویش هستیم شما از موقعیت بی‌نظیری بهره‌مند خواهید شد»

نظر من: کلمه کلیدی در اینجا «نمونه کار» است نمونه کار، نگارش یک آگهی است که به منظور ارائه توانایی مهارت شما در نویسندگی تهیه می‌شود و به‌‌عنوان یک تکلیف ازجانب یک کارفرمای حقیقی. آژانس، با پذیرش نمونه کار با زبان بی‌زبانی به شما می‌گوید که «مهم‌تر از هرچیز این نکته است که شما مستعد هستید و می‌توانید آن را ثابت کنید برای ما تجربه‌های گذشته شما چندان اهمیتی ندارد».

این آگهی به من می‌گوید که این آژانس در جستجوی یک تازه‌کار و مستعد است اما اگر نمونه قابل ارائه دارید به دنبال این آگهی بروید.

 

نویسنده

«شرکت سازنده تیزر های تبلیغاتی رو به توسعه کنکتیکت که همواره تبلیغات محصولات معتبر و ملی را برعهده می‌گیرد به نویسنده‌ای مجرب و یا یک نویسنده سرپرست هنری نیازمند است که با تانک و سایر خدمات جنبی نیز تا اندازه آشنایی داشته باشد.»

نظر من: با جستجوی «یک نویسنده و یا یک نویسنده/ سرپرست هنری» آژانس اظهار می‌دارد که «ما در جستجوی نویسندگان توانایی هستیم که تا حدی مسئولیت سرپرستی را نیز به دوش بکشند». به نظر می‌رسد که این آژانس قدرت انعطاف‌پذیری دارد برای مثال درعین‌حال که خواهان نویسندگان قادری است که از عهده نگارش تبلیغات رادیویی و تلویزیونی برآیند اما در گذشته تجربه‌ای در زمینه نگارش تبلیغات تلویزیونی نداشته چندان اهمیتی نخواهد داشت. تصور می‌کنم که نویسنده توانایی با 5 یا 6 سال سابقه کار می‌تواند برای این شغل مناسب باشد.

این مطلب از سایت طلوع فیلم گرفته شده است، که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید:

https://blog.tolofilm.com/نویسندگی-برای-آژانس-های-تبلیغاتی/

مطلب قبلی
مطلب بعدی
 نظر دهید »

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

تیر 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

وبلاگ محسن ایزی

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس